سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون استاندار اردبیل:

اقناع‌سازی افکار عمومی اولویت اصلی برای کاهش تکدی‌گری است

معاون استاندار اردبیل گفت: در راستای کاهش و به حداقل رساندن تکدی‌گری درسطح استان، اقناع‌سازی افکار عمومی اولویت اصلی است.

رضا قاسمیان گفت: سرنوشت کلیه افراد جامعه به‌خصوص افرادی همچون کودکان کار و خیابانی که بیش‌تر در معرض آسیب‌های اجتماعی هستند، بسیار مهم است و نیازمند توجه و اقدام کارشناسی و حرفه‌ای توسط دستگاه‌های مربوطه و تشکل‌های مردم‌نهاد بوده و در این راستا برای کاهش و به حداقل رساندن این موضوع، اولویت اصلی و مهم، اقناع‌سازی افکار عمومی مردم استان اردبیل است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل می گوید : باید تمام توان دولتی و غیردولتی به‌کار گرفته شود تا کودک کار از وضعیت نامناسب موجود رهایی یافته و یک زندگی معقول و مناسبی را تجربه کند.

به گفته او، عدم توجه لازم به این موضوع می‌تواند در آینده یک چالش و بحران ایجاد کند که جامعه آسیب‌های بسیاری را متحمل می‌شود.

قاسمیان گفت: همه اقدامات لازم باید توسط کارشناسان مجرب حوزه فوق برنامه‌ریزی و به شکل کارشناسی و حرفه‌ای اجرا شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل می گوید: آموزش‌وپرورش کودکان کار و خیابانی در حوزه‌های مختلف اعم از رفتارهای اجتماعی، تحصیل و شغل‌یابی در آینده که می‌تواند کودک را به یک فرد موفق در جامعه تبدیل کند، بسیار مهم است.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.