سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز عملیات اجرایی بوستان ۶ هکتاری در اردبیل

شهردار اردبیل از آغاز عملیات اجرایی بوستان ۶ هکتاری محله میراشرف همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر در سوم خرداد خبر داد.

محمود صفری گفت: این بوستان با وسعتی مناسب و با هدف جبران بخشی از کمبود فضای سبز شهری به‌خصوص در مناطق کم‌برخوردار شهر اردبیل اجرا و جهت استفاده عموم شهروندان ساکن در محدوده خیابان وحدت و محله قدیمی میراشرف آماده خواهد شد.

شهردار اردبیل هزینه اجرای بوستان ۶ هکتاری محله میراشرف را ۷۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: دنبال توسعه متوازن شهری هستیم تا همه قسمت‌های شهر از خدمات لازم شهرداری استفاده کنند.

او می گوید: توسعه فضای سبز اردبیل نیازمند تامین اعتبار لازم است و در این باره هماهنگی‌های لازم انجام شده و مقرر است اعتبارات بخش فضای سبز در جاهای دیگر صرف نشود.

به گفته صفری، با بکارگیری نیروهای متخصص در سازمان زیبامنظر و فضای سبز شهرداری اردبیل تلاش می شود فضای سبز در مناطق مختلف این شهر توسعه یابد.

او می گوید: طرح‌های مهم مربوط به زیباسازی شهری، فضای سبز، تملک و تعیین تکلیف اماکنی همچون باغ شریعت و سایر مباحث مهم در اولویت کارها قرار گرفته است.

شهردار اردبیل با اشاره به آماده شدن طرح تفصیلی شهر اردبیل گفت: این طرح سالیان سال به دلیل نبود امکانات مالی راکد مانده بود که با توجه به ضرورت اجتناب‌ناپذیر طرح برای ترسیم روشن و اصولی افق توسعه شهر، اتمام طرح تفصیلی در اولویت برنامه‌ شهرداری اردبیل قرار گرفته است.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.