سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعتماد مردم به اداره پست سرمایه‌ای مهم برای توسعه است

معاون استاندار اردبیل گفت: خدمات پستی یکی از ضروریات توسعه بوده و اعتماد مردم به این اداره نیز سرمایه‌ای مهم برای توسعه است.

رضا قاسمیان گفت: حس مثبت مردم زمان دریافت مرسولات و امانات به اداره پست جایگاه اجتماعی مناسبی داده و این امر ما را ملزم به ارتقای امکانات و خدمات برای تامین نیازهای روز و جلب رضایت مردم می‌کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل بر لزوم افزایش سرعت دسترسی مردم به خدمات تاکید کرد و توسعه ساختار اداره کل پست در تمام مناطق استان را ضروری دانست.

به گفته او، همزمان با توسعه ساختار باید در همه مراحل دریافت ، نگهداری ، حمل و نقل و توزیع مرسولات شاخص‌های امنیتی دقیق‌تری تعریف و اعمال شود تا اطمینان خاطر بیشتری برای مردم فراهم شود.

معاون استاندار اردبیل با بیان اینکه عدم وجود پلاک و کد پستی موجب محرومیت مردم از خدمات اداره پست می‌شود، گفت: از شهرداری‌های استان انتظار می‌رود برای رفع این نقص حداکثر همکاری را مسئولان اداره کل پست داشته باشند.

سالانه حدود دو میلیون مرسوله پستی به استان اردبیل وارد و یک میلیون و ۵۰۰ هزار مرسوله پستی نیز از این استان به نقاط مختلف کشور ارسال می‌شود.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.