سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز جراحی اقتصاد بیمار کشور در هفت حوزه

رئیس دفتر شورای نگهبان در استان کرمانشاه با اشاره به آغاز جراحی اقتصاد بیمار کشور در هفت حوزه، گفت : انتظار این است که امروز همه منافع ملی را بر منافع حزبی و سیاسی ترجیح داده و با عینک سیاسی و حزبی به این جراحی بزرگ و ضروری نگاه نکنند.

حجت الاسلام محسن مفید گفت : عملیات فتح المبین و آزادسازی خرمشهر یک نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و کشور است و آثار وبرکات آن هنوز ادامه دارد و می‌توانیم از این واقعه حماسه ساز برای ساختن آینده کشور بهره بگیریم.

به گفته رئیس دفتر شورای نگهبان در استان کرمانشاه نکات مهم این عملیات همدلی و هم افزایی نیرو‌های مسلح کشور، اتکا به حمایت مردمی و توجه به امداد‌های غیبی بود که همین نکات را اگر امروز در کشور به کار بندیم قطعا می‌توانیم جبهه‌های مشکلات اقتصادی و معیشتی را هم فتح کنیم.

 اگر همدلی و هم افزایی و توجه به آرمان‌های انقلاب و رهبری و توجه به عنایات الهی امروز مدنظر مسئولین و جریانات سیاسی باشد از همه گردنه‌ها از جمله گردنه‌های معیشتی و اقتصادی به راحتی عبور خواهیم کرد.

اگر در سال‌های گذشته سیاست‌های کلان رهبری مد نظر قوای سه گانه و دستگاه‌های مربوطه و مورد مطالبه مردم از دستگاه‌ها قرار می‌گرفت امروز با مشکلات فعلی مواجه نبودیم و با کمترین هزینه می‌توانستیم از این مشکلات عبور کنیم.

امروز هم اگر نخبگان ما در همه سطوح علمی و اجتماعی و ... به همراه تمامی اقشار جامعه پشت سر مقام معظم رهبری به توانایی‌های خود تکیه کرده و وحدت داشته باشند و همه برای اصلاح اقتصاد تلاش کنند تحقق فتح الفتوحی دیگر مانند سوم خرداد دور از دسترس نخواهد بود .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.