سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

منطقه آزاد ماکو به دنبال رونق اقتصادی و محرومیت زدایی است

در سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین، با هدف رفع محرومیت از شمال استان، منطقه آزاد ماکو با اجرای طرح‌های زیربنایی گامی مهمی در مسیر تحقق شعار سال به پیش برداشته است.

در سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین و باهدف زدودن محرومیت از چهره منطقه آزاد ماکو به دنبال رونق اقتصادی و محرومیت زدایی منطقه، طرح‌های عمرانی در بزرگترین منطقه آزاد کشور در حال اجرا و این منطقه به کارگاهی بزرگ برای رشد و پیشرفت اقتصادی تبدیل شده است.

نادر کاظمی فرماندار ماکو گفت: آماده سازی شهرک صنعتی سبک، چهاربانده کردن مرحله نخست جاده کمربندی به طول ۱۱ کیلومتر و تعریض جاده لجستیک برای تقویت و ایجاد زیرساخت و جذب سرمایه گذار از جمله طرح‌های در دست اجراست که بیش از ۵۲۱ میلیارد تومان اعتبار برای آن‌ها تخصیص شده است.

این طرح‌ها با اعتبارات سازمان منطقه آزاد ماکو و با پیمانکاری قرارگاه خاتم الانبیا و موسسه عاشورا در دست اجراست.

داداش زاه معاون عمرانی و زیربنایی منطقه آزاد ماکو هم گفت: در منطقه آزاد ماکو در حال حاضر ۲۰ طرح عمرانی اجرا می‌شود که برای اتمام آن‌ها هزار میلیارد تومان هزینه خواهد شد.

او نیز جاده ساریسو، جاده لجستیک، منابع ذخیره آب شهرک صنایع سبک و پل روستای قره جالو و بقیه پروژه‌ها را از جمله طرح‌های در دست اجرا عنوان کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.