سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واریز حدود ۱۰ میلیارد تومان زکات فطره استان همدان به حساب نیازمندان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان از واریز حدود ۱۰ میلیارد تومان زکات فطره استان همدان به حساب نیازمندان خبر داد.

محمد رسول شیخی زاده گفت: این مبلغ با همکاری شورای زکات، بهزیستی، مراکز نیکوکاری و خیریه‌های دارای مجوز جمع‌آوری و به‌حساب نیازمندان واریز شد.

او گفت: بر اساس آمار‌های موجود از روز عید سعید فطر تاکنون ۹ میلیارد و ۷۸۰ میلیون تومان زکات فطریه مردم استان همدان جمع آوری، ساماندهی و در حوزه رسیدگی به خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد، بهزیستی و سایر اقشار نیازمند هزینه شده است.

از این مبلغ ۹میلیارد و ۵۵ میلیون تومان زکات فطره، ۶۴۳ میلیون تومان کفارات و ۸۲ میلیون تومان زکات فطریه سهم سادات بود.

به گفته مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان مردم مومن و نیکوکار از طریق کد دستوری #۵۰۸۱۸۸۷۷* یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۱۶۱۴۵۶ و صندوق‌های پایگاه‌های مجهز به دستگاه کارت‌خوان مستقر در میادین اصلی به سهولت فطریه عام خود را پرداخت کردند.

شیخی زاده گفت:  زکات فطریه در محلی که جمع‌آوری‌شده در همان محل با هماهنگی شورا و هیات امنای محل برای کمک‌هزینه معیشت، رفع سوءتغذیه کودکان، کمک‌هزینه تحصیلی، درمان، جهیزیه و مسکن افراد نیازمند هزینه می‌شود.

او گفت: مبلغ زکات همچنان در حال افزایش است و پایگاه‌های اصلی در دفاتر امداد و مراکز نیکوکاری آماده دریافت زکات از مردم مومن هستند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.