سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف یک‌هزار کیسه آرد یارانه‌ای احتکاری در کرمانشاه

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه، از کشف یک‌هزار کیسه آرد یارانه‌ای احتکاری خبر داد و گفت : واحد‌های متخلف منتظر برخورد‌های بسیار سنگین باشند، در این خصوص با هیچ‌کس در هر جایگاهی که باشد، تعارف نداریم.

قهرمان شاهی گفت : نظارت‌ها خیلی با جدیت از سوی مراجع نظارتی، سازمان جهاد کشاورزی، اتاق اصناف، سازمان صمت و بسیج اصناف در حال انجام است.

به گفته مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه تعزیرات هم به‌عنوان مرجع رسیدگی‌کننده در گشت‌های مشترک در قالب شعبه سیار صبح و بعدازظهر در کنار دستگاه‌های مربوطه اعمال وظیفه دارد.

برخورد‌های تعزیرات با اولویت در رسیدگی به تخلفات ارازاق و مایحتاج عمومی مردم به خصوص بحث نان و گوشت قرمز بسیار شدت پیدا کرده است.

واحد‌های نانوایی که اقدام به تعطیلی غیرمجاز، فروش و عرضه آرد خارج از شبکه می‌کنند، منتظر برخورد‌های بسیار سنگین باشند و در این خصوص با هیچ‌کس در هر جایگاهی که باشد، تعارف نداریم.

یک واحد قصابی به علت نبود رعایت نرخ‌نامه قصابی، ۴۰۰ میلیون تومان جریمه شد و تعطیلی واحد‌های صنفی متعددی را هم داشته‌ایم.

طی چند روز اخیر توسط اطلاعات سپاه و نیروی انتظامی یک‌هزار کیسه آرد یارانه‌ای احتکاری در استان کشف شده است.

از مردم درخواست می شود، تخلفات واحد‌های صنفی را از طریق شماره تلفن ۱۲۴ و ۱۳۵ و سامانه ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ اطلاع‌رسانی کنند تا در اسرع وقت رسیدگی شود .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.