سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری اولین نمایشگاه کتاب کودک و نوجوان با عنوان «کانون، کتاب، کودک»

اولین نمایشگاه کتاب کودک و نوجوان با عنوان «کانون، کتاب، کودک» از سوم تا دهم خرداد ۱۴۰۱ در مجتمع فرهنگی و هنری آفرینش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمانشاه برگزار می‌شود.

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه گفت : هم‌زمان با سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر، اولین نمایشگاه کتاب کودک و نوجوان از سوی کانون پرورش فکری استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

محمد خیاط‌زنجانی گفت : پس از پیگیری‌های فراوان و تلاش‌های صورت گرفته، موفق شدیم برای اولین بار در استان کرمانشاه شاهد رویداد برگزاری نمایشگاه تخصصی کتاب کودک و نوجوان باشیم.

نمایشگاه کتاب کودک و نوجوان سرآغاز تحولی جدّی و مستمر در حوزه توسعه فرهنگی استان است این نمایشگاه با عنوان‌های مختلف در موضوع‌های متنوع دینی، ادبیات، علوم و هنر و با ۵۰ درصد تخفیف کار خود را از روز سه‌شنبه سوم خرداد ۱۴۰۱ آغاز می‌کند.

علاوه بر نمایشگاه کتاب کودک و نوجوان، نشست‌های تخصصی با حضور اساتید در حاشیه این نمایشگاه برنامه‌ریزی شده است که در آن به نقد و بررسی کتاب‌های مطرح در حوزه کودک و نوجوان پرداخته می‌شود.

کودکان، نوجوانان و علاقه‌مندان به فیلم‌های کودک و نوجوان، می‌توانند به صورت رایگان و در ۲ سانس صبح و بعدازظهر به تماشای این فیلم‌ها بنشینند .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.