سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساخت بیش از ۲ هزار واحد مسکونی در قالب ۳ تفاهم نامه بنیاد مسکن با نهاد‌های حمایتی

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: سه تفاهم نامه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با قسمت‌های مختلف با هدف کمک به نیازمندان به امضا رسیده است.

بیک مداح گفت: در قالب تفاهم نامه دو جانبه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و بنیاد مستضعفان ۱۳۶۸ واحد در حال ساخت است که ۹۰ درصد این سهمیه در ۳ شهرستان هدف طرح محرومیت زدایی (قصرقند – چابهار - زهک) و ۱۷۰ واحد یعنی ۱۰ درصد سهمیه در ۵ شهرستان غیر هدف (زابل – ایرانشهر – مهرستان – سیب و سوران - خاش) ساخته می‌شود.

او گفت:در این تفاهم نامه افراد واجد شرایط پس از شناسایی، تایید و معرفی توسط بنیاد مستضعفان، از تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در قالب طرح ویژه مسکن روستایی و ۷۰ میلیون تومان کمک بلاعوض (۵۰ شامل میلیون تومان از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و ۲۰ میلیون تومان از سوی بنیاد مستضعفان) بهره مند می‌شوند.

او همچنین با اشاره به پیشرفت در اجرای این تفاهم نامه گفت: برای ۱ هزار و ۶۷ متقاضی تشکیل پرونده شده است و برای دریافت تسهیلات بانکی با ۴۲۱ متقاضی عقد قرارداد صورت گرفته و ۱۶۵ واحد نیز به مرحله گچ و خاک و نصب درب و پنجره رسیده است.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در زمینه تفهم نامه سه جانبه با کمیته امداد و بنیاد مستضعفان گفت: در این تفاهم نامه ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی در کل کشور دنبال می‌شود که ۶۲۴ واحد سهم استان سیستان و بلوچستان است.

مدیر کل بنیاد مسکن استان همچنین به تفاهم نامه ۵ جانبه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت:این تفاهم نامه فی مابین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، کمیته امداد امام خمینی (ره)، قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء، بسیج سازندگی سپاه و بنیاد مستضعفان با هدف ساخت ۴۰ هزار واحد مسکونی در کل کشور به انعقاد رسیده است که سهم سیستان و بلوچستان در این تفاهم نامه ۳۰۰ واحد است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.