سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهداء هدیه رهبر معظم انقلاب به خانواده ۷۶روحانی شهید گلستانی

هدیه رهبر معظم انقلاب به همراه کارت دعوت شرکت در کنگره ۴هزار شهید روحانی به خانواده ۷۶روحانی شهید استان گلستان اهدا شد.

کنگره ملی بزرگداشت ۴هزار شهید روحانی کشور درتاریخ ۴خرداد به میزبانی شهر مقدس قم برگزار می‌شود.

آیت الله سید کاظم نور مفیدی، نماینده، ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان در دیدار با خانواده شهید روحانی محمدعلی شاهکوهی ضمن اهدای هدیه رهبری به این خانواده شهید گفت: پدر روحانی شهید محمد علی ملک شخصیتی مومن و متدین خدا ترس است که در دامن ایشان فرزند بزرگواری همانند شهید شیخ محمد علی ملک تربیت شدند.

امام جمعه گرگان گفت: انشالله خداوند متعال هم در دنیا و هم در آخرت زحمات این پدر شهید را مورد قبول درگاه خودش قرار دهد و شهید عزیزشان را ذخیره بسیار خوبی برای فردای قیامتشان مقدر فرماید.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان گفت: تحول بزرگی که امام کرد این بود که امثال این شهدای روحانی و حاج قاسم سلیمانی‌ها بوجود آمدند.

او گفت: حضرت امام (ره) یک ایده‌ای بزرگی داشت و آن شکستن هیمنه امریکا بود که این کار ساده‌ای نبود.

آیت الله نورمفیدی گفت:این هیمنه شکستن یک مرد میدان می‌خواست و این مرد میدانش بلاشک و لاشبهه حاج قاسم سلیمانی بود که این هدف را نه فقط در ایران بلکه در سوریه و یمن و عراق و فلسطین گسترش داد.

نماینده، ولی فقیه در گلستان گفت: روحانیت، هم در میدان نگه داشتن میراث پیامبر (ص) و ائمه معصومین (ع) تلاش‌هایی زیادی کرده و هم در در میدان عمل و جنگ و خون که این را میتوان به وضوح در دفاع مقدس و تعداد شهدایی روحانی که در دوران جنگ تحمیلی به درجه رفیع شهادت نائل شدند، مشاهده کرد.

آیت الله نورمفیدی گفت: دنیا هم باید بداند اگر روحانیت پیشگام بوده فقط در سخن نبوده و در میدان عمل هم بوده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.