سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استان هرمزگان میزبان پیکر پاک شهید گمنام

پیکر پاک یک شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس فردا ساعت ۱۶ با استقبال مردم و مسئولان وارد فرودگاه بین المللی بندرعباس می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس هرمزگان گفت: تشییع خودرویی شهید از فرودگاه تا معراج الشهدا درحسینیه عاشقان ثارالله بندرعباس منتقل می شود و شب درمراسم باشکوه یادواره 60 شهید عملیات بیت المقدس ( عملیات آزادسازی خرمشهر ) فضای این یادواره را عطر آگین خواهد کرد.

پیکر این شهید صبح سه شنبه به بشاگرد منتقل می شود تا درمناطق مختلف این شهر تشییع می شود و در روز چهارشنبه در یادواره شهدای روحانی استان هرمزگان باکنگره ملی شهدای روحانی برگزار می شود وهمچنین پیکر پاک این شهید در دو مراسم جداگانه نیز درحوزه های علمیه خواهران وبرادران بندرعباس برگزار می شود .

در روز پنجشنبه این شهید نیز به روستای رضوان بندرعباس منتقل و تشییع می شود وبرنامه های خاصی دراین منطقه وبندرعباس تدارک دیده شده است .

و روز جمعه تشییع پیکر پاک شهید در نماز جمعه بندرعباس بمناسبت ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) خواهیم داشت. 

ناوسالاریکم پاسدار رضا رکن الدینی گفت: پیکر پاک این شهید گمنام، روز جمعه ششم خرداد ساعت:۱۶ از کانون فرهنگی هنری بسیج بندرعباس واقع درمیدان ترمینال مسافربری تا استانداری هرمزگان تشییع و به خاک سپرده می‌شود.

این شهید گمنام، ۲۶ ساله و در سال ۱۳۶۷ در جزیره مجنون به شهادت رسید.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.