سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خراسان رضوی سرد می‌شود

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: با توجه به ورود سامانه جوی از روز گذشته، شاهد کاهش دما در این استان هستیم

آذر رضایی پور  گفت: با توجه به ورود سامانه جوی از روز گذشته، شاهد کاهش دما در این استان هستیم به گونه‌ای که دمای هوای شهر مشهد امروز و در گرمترین ساعات به ۲۲ درجه بالای صفر می‌رسد که نسبت به روز گذشته هفت درجه کاهش را نشان می‌دهد.

او گفت: این در حالی است که در شبانه روز گذشته دمای هوای مشهد بین ۱۲ تا ۲۹ درجه سلسیوس در نوسان بود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: همچنین طی ۲۴ ساعت گذشته قوچان با کمینه دمای هوای ۲ درجه و مه ولات با بیشینه دمای هوای ۳۷ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهر‌های خراسان رضوی و ساکنان بردسکن نیز شاهد وزش باد با سرعت ۹۷ کیلومتر در ساعت بوده اند.

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی گفت: دیروز استان تحت تاثیر ناپایداری جوی بود که منجر به بارش رگباری و وزش باد شدید شد. این بارش‌های رگباری به خصوص در نیمه شمالی استان منجر به ایجاد رواناب و شکل گیری سیل در کلات شد.

رضایی پور گفت: امروز این سامانه از شرق استان خراسان رضوی خارج و در پی آن بارش‌ها متوقف می‌شود و تا آخرین روز‌های هفته جاری بارشی در استان نخواهیم داشت و تنها در نیمه شمالی و ارتفاعات استان شاهد بارش‌های ضعیف و پراکنده خواهیم بود.

او گفت: در برخی نقاط استان و از جمله مناطق باد خیز جنوب و جنوب شرق خراسان رضوی وزش باد به همراه گرد و خاک و کاهش دید خواهد بود.

برچسب ها: بارش باران ، وزش باد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.