سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گلایه مردم اراک از دریافت کرایه تاکسی بیش از نرخ مصوب

مسافران مسیر‌های تاکسی شهر اراک می‌گویند آنچه مصوب شده دریافت نمی‌شود.

سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اراک، اردیبهشت ماه نرخ جدید کرایه تاکسی دورن شهری شهر اراک را طبق مصوبه شورای اسلامی شهر منتشر کرد که متوسط کرایه ۳ هزار تومان است و به بطور متوسط ۲۶/۳۶ درصد افزایش یافته است.

هرچند رانندگان مسافرکش شهر اراک ماه‌ها قبل به دلیل کرونا و سوار کردن ۳ مسافر کرایه را افزایش داده بودند و کرایه کمتر از ۳ هزار تومان دریافت نمی‌کردند؛ بعد از فروکش کردن کرونا و سوارکردن ۴ نفر همچنان ۳ هزار تومان دریافت می‌کردند.

با این حال برخی از رانندگان اکنون که نرخ مصوب با نرخ متوسط ۳ هزار تومان است اعلام شده پا را فراتر گذاشته و بیشتر از این مبلغ از مسافران دریافت می‌کنند و این موجب نارضایتی مسافران شده است.

خبرنگار ما امروز سری به تاکسی‌های سطح شهر اراک زده و از مردم در مورد نرخ کرایه‌های تاکسی سوال کرده که مردم در این مورد گله‌مند بودنند و می‌گفتند آنچه که مصوب است دریافت نمیشود.

موضوع را با عزیز محمدی سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهر اراک در میان گذاشتیم که در این مورد گفت: مردم میتوانند در صورت هر گونه تخلف از سمت رانندگان در مورد افزایش کرایه موضوع رو با شماره تلفن ۳۴۱۳۰۵۰۰ و یا شماره پیامک ۱۰۰۰۷۹۹۳ در میان بگذارند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۰:۴۶ ۰۱ خرداد ۱۴۰۱
نصب دستگاه پوز در تاکسی ها ضروی است