سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بررسی وضعیت بازار و مشکلات اجرایی گیلان در مجلس شورای اسلامی

رئیس مجمع نمایندگان گیلان از بررسی مشکلات دستگاه‌های اجرایی استان در اجرای وظایف و ارائه راهکار‌های حل این مشکلات خبر داد.

مهرداد گودرزوند چگینی، در حاشیه نشست تعدادی از اعضای مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی با مدیران کل صنعت، معدن و تجارت، منابع طبیعی و آبخیزداری، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و رئیس شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان، گفت: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های روز‌های اخیر در استان، روند توزیع برخی کالا‌ها، به ویژه کالا‌های اساسی بود که وضعیت و شرایط آن بررسی و پاسخ مدیران مبنی بر راه‌های بهبود روند تامین و عرضه کالا و راهکار‌های تداوم توزیع مناسب و به موقع این کالا‌ها ارائه شد.

به گفته رئیس مجمع نمایندگان گیلان، با تشدید نظارت‌ها نگرانی‌های مردم در خصوص بازار برطرف شده و نتایج مثبت آن در آینده محسوس خواهد بود.

در این نشست همچنین مشکلات برخی روستا‌های استان، به ویژه نحوه اجرا و لزوم بازنگری طرح‌های هادی بررسی شد.

مطرح شدن برخی مشکلات شهرک‌های صنعتی استان و لزوم بهبود وضعیت زیرساخت‌های این شهرک‌ها، پیگیری رفع موانع موجود در مسیر استفاده از منابع مصوب ملی و استانی، از محل اعتبارات نمایندگان و بودجه‌های کشوری ضروری و لازم است با تداوم پیگیری‌های نمایندگان و تعامل با مدیران دستگاه‌ها، مشکلات عرصه‌های مختلف استان به ویژه در شهرستان‌ها و حوزه‌های انتخابیه حل شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.