سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبدیل وضعیت شغلی ۶۰ درصد ایثارگران

مدیر امور ایثارگران قوه قضائیه گفت : حدود ۲۰۰۰ نفر در قوه قضائیه مشمول تبدیل وضعیت شغلی ایثارگران هستند که تا پایان سال گذشته حدود ۶۰ درصد به صورت قطعی تبدیل وضعیت شدند.

سیدمحمود حسینی‌اصل گفت: حدود ۲۲ هزار نفر از کارکنان قوه قضائیه از خانواده معزز ایثارگران هستند و با جمعیت کل ایثارگران قوه قضائیه شامل شاغلان و بازنشسته‌ها، حدود ۲۰ درصد جمعیت خانواده قوه قضائیه را شامل می‌شوند، از این جمعیت ۸ هزار نفر مستقیماً ایثارگر و بقیه وابستگان مثل فرزند، برادر، خواهر و... هستند.

مدیر امور ایثارگران قوه قضائیه گفت: حدود ۲۰۰۰ نفر مشمول این موضوع می‌شوند که تا پایان سال گذشته حدود ۶۰ درصد این افراد به‌صورت قطعی تبدیل وضعیت شدند و مابقی دچار مشکلاتی در سرعت مراحل گزینش هستند که این بخش از امور با کندی پیش می‌رود، اما به‌طورقطع کار تبدیل وضعیت این گروه نیز در دست اجرا است و کارگزینی آمادگی دارد تا به‌محض تأیید گزینش احکام را صادر کند.

به گفته‌ی حسینی‌اصل، در آزمون استخدامی که با حضور ۹ هزارو ۵۰۰ نفر در اسفند ۱۴۰۰ برگزار شد، ۲۵ درصد ظرفیت استخدامی به ایثارگران تخصیص یافت، مطابق ماده ۵۸ قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران قوه قضائیه نسبت به ارائه خدمات حمایت قضائی از ایثارگران در مراجع قضایی اقدام می‌کند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.