سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف بیش از ۴۰۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در آب‌های هرمزگان

فرمانده مرزبانی هرمزگان از اجرای طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت و کشف هشت محفظه پلاستیکی موسوم به «مشک ماری» حاوی ۴۱۸ هزار و ۵۰۰ لیتر گازوئیل در آب‌های این استان خبر داد.

سردار حسین دهکی در تشریح کشفیات قاچاق سوخت در آب‌های هرمزگان بیان داشت: مرزبانان  هرمزگان در مرز‌های آبی سیریک از قصد قاچاقچیان مبنی بر انتقال مقادیر قابل توجهی سوخت به وسیله محفظه‌های پلاستیکی موسوم به مشک ماری مطلع شده و به موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: پس از بررسی و صحت خبر، مرزبانان به محل مورد نظر اعزام شدند و چاقچیان به محض مشاهده مرزبانان اقدام به فرار کردند که با سرعت عمل ماموران ۲ فروند شناور توقیف، پنج نفر متهم دستگیر و  هشت عدد مشک ماری حاوی ۴۱۸ هزار و ۵۰۰  لیتر گازوئیل قاچاق کشف شد.

فرمانده مرزبانی هرمزگان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش سوخت‌های  کشف شده را ۱۱۳ میلیارد ریال  و ۷۶۵ میلیون ریال برآورد کردند، تصریح کرد: سوخت‌ها به شرکت پخش فرآورده‌های نفتی میناب تحویل شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
عباس گودرزی
۲۰:۳۰ ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام بدنبال ریشه فساد باشیبد و با مانع گذاری فساد را ازبین ببرید . اگر زیور آلاتی بدون محافظ بر زمین باشد هر فردی را برای دست درازی و سرقت وسوسه می کند ولی اگر در گاوصندوق امن باشد حتی فکر سرقت به ذهن خیلی ها نمی خورد . لذا باید خبر نگاران شما را بیدار کنند . طرح اجرا با بنده . مهندس گودرزی