سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح خبر داد

بازگشایی راه مردم از مسیر پادگان ارتش مشهد تا دهه کرامت

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح گفت: راه مردم مشهد از مسیر پادگان لشکر ۷۷ تا دهه کرامت بازگشایی می‌شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین احمدرضا پورخاقان در آیین تکریم و معارفه معاون قضایی و رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح خراسان رضوی گفت: به لطف خداوند و با درایت فرماندهی ارتش و نیروی زمینی ارتش سیم‌های خاردار از خیابان ارشاد الرضا برداشته خواهد شد و عملیات آغاز راه‌سازی از اراضی ارتش همین امروز آغاز می‌شود تا در دهه کرامت معبر و خیابانی در این مسیر بازگشایی و به بهره‌برداری برسد.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: هر چه در این شهر هست مربوط به مردم است، همه در خدمت مردم و زائران و مجاوران در این شهر هستیم و چه چیز با ارزش‌تر از این است که راه مردم در این شهر باز شود.

او گفت: مردم با وجود مشکلات فراوان، در جریان اصلاح نحوه پرداخت یارانه‌ها هیچ لبیکی به فراخوان‌های دشمنان ندادند، آفرین بر مردم شریف ایران و به خصوص مردم خراسان رضوی که ایستادند.

پورخاقان گفت:سازمان قضایی نیروهای مسلح از حساسیت ویژه ای برخوردار است و شاهد هستیم که کمترین جرم را در دنیا در بدنه نیروهای مسلح می بینیم، این مهم در سایه سار وجود نیروی مسلح مکتبی و وجود فرمانده مجتهد جامع الشرایط عادل آن محقق شده است، فرماندهان نظامی نیز دراین محیط و مکتب پرورش یافته اند لذا شاهد کمترین میزان جرائم در این مجموعه هستیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.