سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حادثه رانندگی در محور مهاباد_ ارومیه ۱۰ مجروح و کشته برجای گذاشت

مسئول فوریت‌های پزشکی شهرستان نقده گفت: برخورد ۳ دستگاه خودرو پیکان، پژو و آردی در محور مهاباد - ارومیه ۹ مجروح و یک کشته برجای گذاشت.

علی‌نژاد گفت: شب گذشته در جریان برخورد ۳ دستگاه خودروی پژو اسلکس، آردی و پیکان، در محور مهاباد به ارومیه، حوالی سه‌راهی نقده، ۴ اکیپ از تیم‌های فوریتی شهرستان نقده از پایگاه سه‌راهی محمدیار، شیرین بلاغ، شهری ۱ و ۲ به محل حادثه اعزام شدند و به علت بالا بودن تعداد مصدومان از هلال احمر و از پایگاه دریاس مهاباد نیز آمبولانس پشتیبانی به محل اعزام شد.

وی گفت: برخورد این ۳ خودرو منجر به فوت یکی از سرنشینان و زخمی شدن ۹ نفر دیگر شد که ۸ نفر توسط آمبولانس‌ها به بیمارستان نقده و ۱ نفر به بیمارستان مهاباد انتقال داده شد.

مسئول فوریت‌های پزشکی شهرستان نقده گفت: شهروندان در صورت تماس با اورژانس می‌بایستی خونسردی خود را حفظ کنند و اطلاعات تکمیل در مورد آمار مصدومان و شرح حال آن‌ها را اعلام نمایند تا همکاران ما به بهترین نحو و کمترین زمان ممکن در محل حادثه حضور یابند.

وی همچنین درخصوص وضعیت مصدومان این حادثه گفت: وضعیت ۳ نفر از مصدومان وخیم بود، ولی خوشبختانه از شب گذشته تاکنون که بنده جویا شدم حال عمومی‌شان مساعد گزارش شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.