سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری بازی ایران و کانادا تحت نظارت تیم های امنیتی

فدراسیون فوتبال کانادا اعلام کرد بازی دوستانه با ایران تحت نظارت تیم های امنیتی برگزار می شود.

 


مدتی پیش فدراسیون فوتبال کانادا به طور رسمی اعلام کرد در فیفادی خردادماه یک بازی تدارکاتی با تیم ملی ایران خواهد داشت و بر اساس توافق صورت گرفته مبلغی در حدود ۳۰۰ هزار دلار را بابت دیدار دوستانه با ایران به فدراسیون ایران پرداخت می‌کند.


بیشتر بخوانید 


اما اخیرا جمعی از شهروندان کانادا و هشتاد و پنج افرادی که در نظر سنجی The stare شرکت کردند تصمیم فدراسیون فوتبال کانادا را زیر سوال بردند. 

جاستین ترودو، نخست وزیر کانادا اما برای برگزازری این بازی دوستانه با ایران به این استدلال توسل جست که ورزش می تواند افراد با عقاید متفاوت را دور هم جمع کند. 

طبق شنیده ها فدراسیون فوتبال کانادا پس از نگرانی های به وجود آمده در پاسخ به ایران گفت: این مسابقات کاملا ماهیت ورزشی دارد. شرایط بازی را با دقت زیر نظر خواهیم داشت. تیم های امنیتی ورزشگاه مسابقات را براساس سیاست و قوانین بین المللی برگزار خواهند کرد. 

گفتنی است سایت رسمی فدراسیون فوتبال کانادا در صفحه نخست خود خبری درباره ازی ایران با این کشور و مشخصات بلبیت این دیدار منتشر کرده و به نظر نمی رسد بازی دوستانه ملی پوشان کشورمان با کانادا لغو شده یا با مشکلی مواجه شده باشد. 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۰:۲۱ ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
وجهه خراب ازایران دردنیا عجب ادمهایی هستیم ماملت ایران