سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خدمات رسانی رایگان اتوبوسرانی شهرکرد به مناسبت «روز شهرکرد»

به مناسبت نکوداشت روز شهرکرد، امروز اتوبوسرانی شهرکرد، به مردم رایگان خدمات رسانی می‌کند.

اکبر ایازی معاون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد گفت: به مناسبت ۳۱ اردیبهشت‌ماه روز شهرکرد، برنامه‌هایی نظیر خدمات رایگان اتوبوسرانی، بازدید رایگان شهروندان از موزه‌های شهر، بلیت نیم بها پردیس سینمایی شهرکرد، پخش موسیقی فاخر دهکردی از شبکه جهانبین و مسابقه عکاسی با موضوع «دهکرد دیروز، شهرکرد امروز» اجرا می‌شود.


بیشتر بخوانید


اجرای دو ویژه برنامه هم در دستور کار است؛ ویژه برنامه تولیدی دهکرد نامه، شامل پیشینه تاریخی، بناهای تاریخی، مزارع، مفاخر و بخشی از فرهنگ و لغات دهکردیاست؛ ویژه برنامه آرنگ هم به معرفی اجمالی شهرکرد از زبان محققان و پژوهشگران اختصاص دارد .

در روز نکوداشت شهرکرد همچنین تمبر یادبود پنجمین سال نکوداشت روز شهرکرد در شهرداری رونمایی می شود و سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری شهرکرد، تعدادی نهال رایگان در بین مردم توزیع می کند.

رونمایی از کتاب" چالشتر یادگار ماندگار" از دیگر برنامه های روز نکوداشت شهرکرد است.

با همکاری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، بازدید از موزه باستان شناسی شهرکرد و قلعه چالشتر نیر امروز ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ رایگان خواهد بود.

شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری، با دو هزار و ۶۰ متر ارتفاع از سطح دریا، مرتفع‌ترین مرکز استان در کشور به شمار می‌رود و به همین دلیل به «بام ایران» شهرت دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.