سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استقبال دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمدی از جشنواره فرهنگی هنری فردا

مدیرکل آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد گفت: ۵۱ هزار و ۵۵۲ دانش آموز این استان در چهلمین جشنواره فرهنگی هنری فردا ثبت نام کردند.

حسنعلی عزت خواه گفت: پس از مرحله داوری در سطح مدرسه،منطقه و شهرستان ۳ هزار و ۹۷۴ اثر از این تعداد دانش آموز به مرحله استانی راه یافتند.

او می گوید: از بین این تعداد آثار ارسالی و راه یافته به مرحله استانی ۱۵۰ اثر برتر آن با رای هیات داوران به مرحله کشوری راه می یابد.

عزت خواه با بیان اینکه این جشنواره در ۸۰ رشته و گرایش مختلف برگزار شده است گفت: هنرهای آوایی،فیلم و هنرهای نمایشی،هنرهای دستی و تجسمی،آفرینش های ادبی ،نقد و رسانه و فضای مجازی از مهمترین این رشته ها است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همچنین از نام نویسی ۱۱ هزار و ۲۵۴ دانش آموز در سومین جشنواره فرهنگی ویژه کانون‌ها در سامانه همگام در استان خبر داد و می گوید: پس از داوری آثار این تعداد دانش آموز در سطح مدرسه،منطقه و شهرستان ۴۷۵ اثر آن به عنوان آثار برتر به مرحله استانی راه یافتند.

او گفت: آثار برتر در بخش کانون‌ها متناسب با سهمیه استانی که از طریق وزارتخانه ابلاغ می شود به مرحله کشوری راه می یابند.

عزت خواه آثار راه یافته به مرحله استانی را فاخر و ارزشمند بیان کرد و می گوید: آموزش و پرورش موظف است از آثار تولیدی دانش آموزان به خوبی صیانت کند تا دست مایه افراد سودجو قرار نگیرند.

او با تشکر از دست اندرکاران و عوامل اجرایی این جشنواره ها ابراز امیدواری کرد شاهد موفقیت های دانش آموزان استان در مرحله کشوری باشیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.