سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رسیدگی به مشکلات سادات با تشکیل خانه سادات در استان یزد

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: شناسایی سادات، ارتباط مداوم با آن‌ها و شبکه سازی قوی برای اجرای برنامه‌های ویژه باید در اولویت خانه سادات استان باشد. 

حجت الاسلام نجیمی در دیدار با مدیر خانه سادات استان یزد، گفت: شناسایی سادات استان، ارتباط مداوم بین آن‌ها و شبکه سازی قوی برای اجرای برنامه‌های ویژه باید از اولویت‌های مهم آن مرکز باشد. 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: اداره تبلیغات اسلامی استان قادر است در کارگروه‌های مختلف آن مرکز از جمله تبلیغ، فقه، قضا، آموزش و ... همکاری لازم را ایفا نماید.

او گفت: پیشنهاد می‌شود علاوه بر کارگروه‌های گفته شده، کارگروه هنر هم ایجاد شود، زیرا استفاده از هنر در کار‌ها باعث اثربخشی بهتر آن در بین مردم می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین نجیمی به نقش اجتماعی سادات در جامعه اشاره کرد و گفت: از دیرباز ارتباط مردم با سادات از جمله سادات ریش سفید، باعث کاهش اختلافات در سطح خانواده و جامعه می‌شد که باید این امر احیا شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: با توجه به وظیفه ذاتی سازمان تبلیغات اسلامی برای روحانیون، این امکان وجود دارد تا شبکه سازی ویژه روحانیون سید برای برنامه‌های مختلف انجام شود.

او پیشنهاد تاسیس هیئت سادات ویژه بانوان و آقایان را داد و گفت: با ایجاد این هیئت، اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی، برای تمام رده‌های سنی امکان پذیر خواهد بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.