سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی:

کوتاهی در پرداخت تسهیلات اشتغال ممنوع است

موهبتی گفت: در پرداخت تسهیلات اشتغال، نباید به هیچ عنوان اهمال و کوتاهی شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی در جلسه کمیته استانی بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ استان بر لزوم شتاب بخشیدن به روند پرداخت این تسهیلات تأکید کرد.

او هدف از برگزاری این جلسات را تسهیل شرایط به منظور تسریع در پرداخت تسهیلات و رفع مشکلات سرمایه گذاران عنوان کرد و گفت: لازمه تحقق این هدف، تعامل و ارتباط بین دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل است.

اشرفی در ادامه دستگاه‌های اجرایی را مکلف کرد نمایندگانی برای پیگیری طرح‌های معرفی شده به بانک ها معرفی کنند تا مشکلات پرداخت تسهیلات به سرمایه گذاران را احصا کرده و نسبت به رفع آن اقدام کنند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی گفت: بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی باید در فاز اول همکاری، در فاز دوم همکاری و در فاز سوم هم علاوه بر مشارکت و همکاری، در اجرای این هدف همدلی داشته باشند.

او با بیان اینکه خراسان جنوبی پتانسیل‌های فراوانی برای سرمایه گذاری دارد گفت: ما باید با ارائه تسهیلات لازم از سرمایه گذاران فعال در استان حمایت کرده و زمینه سرمایه گذاری‌های جدید را فراهم کنیم.

در این جلسه ۱۰۶ طرح اولویت دار استان شامل ۶۹ طرح از طرح‌های میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، کمیته امداد امام خمینی (ره) و ارتباطات و فناوری اطلاعات به تصویب رسید.

۳۷ طرح از طرح‌های مشترک بنیاد برکت و اداره کل بهزیستی استان نیز مورد تصویب قرار گرفت و مقرر شد اقدامات لازم جهت معرفی طرح‌های مصوب به بانک یا موسسه عامل به عمل آید.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.