سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در آستانه کنگره ۴ هزار شهید روحانی؛

خانواده شهدای روحانی کازرون تجلیل شدند + تصاویر

با حضور مسئولان شهرستان کازرون از خانواده های شهدای روحانی شهرستان کازرون دیدار و تجلیل به عمل آمد.

در آستانه برگزاری کنگره ملی چهار هزار شهید روحانی کشور به میزبانی استان قم، سرکشی از خانواده معظم شهدای روحانی شهرستان کازرون با حضور مسوولان شهرستان و گروه‌های مختلف در حال برگزاری است.

حجت الاسلام والمسلمین صباحی امام جمعه شهرستان کازرون به برگزاری کنگره چهار هزار شهید روحانی کشور و بزرگداشت شهدای روحانی شهرستان اشاره و گفت: نقش برجسته روحانیت در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، برهیچ کس پوشیده نیست و همه وظیفه داریم در ترویج معنویت و معارف شهدا به نسل‌های انقلاب پرچمدار باشیم.

سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون گفت: نقش روحانیون درهمه صحنه‌های انقلاب و خصوصا در دوران دفاع مقدس، در یگان‌های نظامی بر هیچ کس پوشیده نیست، و روحانیون با شجاعت، معنویت، مورد تقویت روحیه برای همه نیرو‌ها بودنند و آنان پیچیده‌ترین و سخت‌ترین موانع را به جان و دل خریدند.

حجت الاسلام رسول محمدی مسئول دفتر نمایندگی سپاه شهرستان کازرون نقش روحانیت در ترویج معارف قرآنی را شاخص دانست و بر زنده نگهداشتن یاد شهدای روحانی تأکید و گفت: سربلندی نظام و انقلاب در دنیا به برکت خون شهداست و باید هم قدر آن‌ها را بدانیم و هم مدیون خون‌های پاک شهدا هستیم.

او گفت: امروز به برکت خون شهدا درخت انقلاب اسلامی مستحکم و ریشه‌دار شده و هرچه جلوتر برویم، انقلاب اسلامی از یک جایگاه قوی‌تر در دنیا برخوردار می‌شود و به فضل الهی دشمنان انقلاب روز به روز ایت قدرت در حال افزایش است.

از خانواده معظم شهدای روحانی، اهداء هدیه متبرک مقام معظم رهبری (چفیه)، لوح سپاس و تابلو فرش مزین به تصاویر شهدا روحانی از خانواده‌های معظم و معزز شهدا روحانی با حضور مسئولان شهرستان کازرون تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

لازم به ذکر است شهرستان کازرون با تقدیم ۲۷ شهید روحانی از ۱۳۰۰ شهید این شهرستان درراه نظام و انقلاب نقش ایفاء کرده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۰:۵۱ ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
بنام خدا
باسلام و درود به ارواح طیبه امام و شهدا
روحشان شاد و یاد و نامشان گرامیباد
خداوند به خانواده های آنان صبر و اجر دهد.