سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازگشت باد شدید و نفوذ گردوخاک از فردا به اصفهان

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از ورود سامانه ناپایدار جوی از فردا در اصفهان خبر داد و گفت: وزش باد شدید، نفوذ گردوخاک و کاهش دید و کیفیت هوا با سامانه همراه است.

حجت‌الله علی‌عسگریان گفت: نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده جوی نسبتاً پایدار بر روی استان است و وضعیت جوی امروز در بیشتر مناطق استان به شکل صاف تا کمی ابری همراه با غبار صبحگاهی و گاهی وزش باد نسبتاً شدید است.

او از استقرار جوی ناپایدار در روز‌های شنبه و سه‌شنبه بر روی استان خبر داد وگفت: وزش باد نسبتاً شدید تا شدید و نفوذ گردوخاک، کاهش دید افقی و کیفیت هوا با این سامانه همراه خواهد بود.

عسگریان از افزایش یک تا دو درجه‌ای دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده خبر داد و گفت: دمای هوای اصفهان در گرم‌ترین ساعت‌های امروز به ۳۴ درجه و در خنک‌ترین زمان به ۱۶ درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

او خور و بیابانک با دمای ۳۷ درجه سانتی‌گراد را گرم‌ترین نقطه استان دانست و گفت: خنک‌ترین شهرستان نیز بویین میاندشت با دمای چهار درجه بالای صفر است.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان درخصوص ایجاد باد و گردوخاک در استان به دنبال استقرار سامانه ناپایداری، تاکید کرد و گفت: برای ایجاد باد شدید در روز‌های آینده هشدار هواشناسی صادر شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.