سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نقش راهبردی معلمان در برجسته سازی تکالیف گام دوم انقلاب

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد نقش معلمان در تحقق جهاد تبیین در مدارس استان را اثرگذار و پررنگ دانست.

حسنعلی عزت خواه در همایش جهاد تبیین در بیانیه گام دوم انقلاب ویژه فرهنگیان در یاسوج، گفت: بنیانگذار انقلاب اسلامی معلم را حافظ استقلال کشور می‌داند و رهبر عزیز و فرزانه، معلمان را افسران سپاه پیشرفت کشور دانسته و همواره به مسؤلان امر ارتقای منزلت و معیشت معلمان را یادآوری فرمودند.

او می گوید: در مدت بیش از چهل‌ سال گذشته، معلمان علی‌رغم تمامی مشکلات برای دفاع از مصالح کشور و ارزش‌های انقلاب پیمان بسته‌ اند و با خون هزاران معلم شهید این پیمان را امضا کرده‌ اند و دربرابر توطئه‌های دشمنان با بصیرت مردانه ایستاده اند.

مدیرکل آموزش وپرورش استان اهمیت و جایگاه جوانان و نقش آن ها در بیانیه گام دوم انقلاب، تاکید کرد و گفت: معلمان در تربیت این نسل نقش اثرگذاری دارند تا جوانان را برای آینده کشور در مدارج علمی و اخلاقی تربیت کرده و گام دوم را در چشم‌انداز جهانی برای تمدن سازی آماده کنند.

به گفته عزت خواه، تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در مدارس با محوریت تربیتی و بصیرت افزایی‌سبک زندگی، دشمن شناسی، جامعه شناسی و روانشناسی باید اجرایی و فراگیر شود تا به نیازهای تربیتی، اجتماعی و فرهنگی دانش‌آموزان در قالب این جهاد تبیین پاسخ داده شود.

او دانش آموزان را به عنوان بخش مهم جامعه  زیر چتر آموزشی و تربیتی  معلمان قرار دارند و می توانند با حرکتی جهادی آینده سازان  را با گام دوم انقلاب آشنا کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: آموزش و پرورش در شکل گیری تمدن نوین نقش ویژه ای دارد و در این بین معلمان  می توانند جهاد گونه عمل کنند زیرا  بیانیه گام دوم انقلاب مظلوم و مغفول مانده است.

عزت خواه دانش آموزان را در گام دوم انقلاب اسلامی  افسران مقابله با جنگ نرم دشمنان و پرچمداران تمدن نوین اسلامی  دانست و می گوید: توانمندسازی دانش آموزان در برنامه ها و تلاش برای رسیدن به علم و دانش از جمله مواردی است که به نقش آفرینی دانش آموزان در تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب کمک می کند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.