سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار خاش:

اقلام تنظیم بازار مورد نیاز مردم در حال توزیع است

فرماندار خاش گفت: کمبودی در تامین کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم وجود ندارد و بزودی برخی اقلام تنظیم بازار مانند روغن خوراکی با هدف کاهش قیمت‌ها و بالا بردن توان خرید مردم وارد چرخه توزیع خواهد شد.

صاحب گل صالحی   در حاشیه بازدید از مراکز عرضه کالا‌های اساسی خاش گفت: فروشگاه‌های بزرگ مانند رفاه، شهروند، افق کوروش و اتکا در کنار سایر مراکز عمده توزیع کالا‌های اساسی و مرغ و تخم مرغ خرید‌های لازم را انجام داده اند و از امروز به تدریج کار توزیع روغن و گوشت قرمز، تخم مرغ و مرغ، برنج و مواد لبنی آغاز شده است.

او گفت: نگاه دولت در طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها تامین اقلام مورد نیاز مردم بوده که با قیمت و کیفیت مناسب در بازار عرضه می‌شود.

فرماندار خاش گفت: در مبحث کنترل قیمت‌ها و پایش بازار و برخورد قاطع با متخلفان هیچ گونه ضعف و کوتاهی مسوولان دست اندرکار قابل پذیرش نیست و قطعا خود ما نیز در کنار اعضای ستاد تنظیم بازار هستیم و به صورت میدانی و سرزده عملکرد واحد‌های صنفی را زیرذره بین قرار داده و با متخلفان به شدت برخورد خواهد شد.

او گفت:نظارت مستمر بر عملکرد واحد‌های خبازی و مراکز عرضه گوشت مرغ و تخم مرغ، مواد لبنی، گوشت قرمز، روغن و برنج مورد تاکید بوده و تلاش همه دستگاه‌ها باید بر این باشد که شاهد گرانی و کمبودی در بازار نباشیم و با محتکران برخورد جدی صورت گیرد.

صالحی گفت: امروز به همراه اعضای ستاد تنظیم بازار از فروشگاه‌های بزرگ و مراکز عمده تامین گوشت مرغ و کالا‌های اساسی و نحوه تامین و توزیع کالا‌ها بازدیدی داشتیم و بر اهمیت و ضرورت درج وکنترل قیمت‌ها و نظارت‌های میدانی و فراوانی کالا‌ها تاکید شده است.

او گفت: طی ۱۰ روز اخیر یک‌هزار و ۱۷۰ مورد بازرسی از سوی ستاد تنظیم بازار خاش از اصناف انجام و برای ۷۸ واحد پرونده تخلف گرانفروشی، عدم درج قیمت و عدم ارائه فاکتور تشکیل و متخلفان به پرداخت جریمه نقدی ۱۵۷ میلیون ریال محکوم شدند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.