سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آیت‌ الله سبحانی عنوان کرد

پیشگامی روحانیت در دفاع از انقلاب اسلامی

آیت‌ الله سبحانی گفت: روحانیت در دفاع از انقلاب پیشگام مردم ایران بود.

آیت‌ الله جعفر سبحانی از مراجع تقلید روز پنجشنبه در دیدار  با حجت الاسلام عبدالله حاج صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در دفتر این مرجع تقلید انجام شد با اشاره به نقش حوزه‌های علمیه در تشکیل نظام اسلامی گفت: روحانیت در دفاع از انقلاب پیشگام مردم ایران بود.

او گفت: روحانیت و طلاب حوزه علمیه علاوه بر اینکه پیشگام در عرصه‌های مختلف انقلاب بودند، جان خود را نیز در مسیر تقدیم کردند.

مرجع تقلید شیعیان شهادت حدود ۴ هزار شهید روحانی درکشور را مورد توجه قرار داد و گفت: شهادت این افراد نشان می‌دهد که گفتار و عمل آن‌ها در راستای هم بوده و چنین مسائلی اثرات مثبت زیادی در بین مردم و در جامعه دارد.

آیت الله سبحانی گفت: در دوران قبل از انقلاب اسلامی و از زمان مشروطه روحانیان زیادی جان خود را در مسیر اهداف الهی از دست دادند که شایسته است این کنگره نسبت به معرفی آن‌ها نیز اقدام کند.

کنگره ۴ هزار شهید روحانی روز چهارم خردادماه امسال با پیام مقام معظم رهبری و سخنرانی رئیس جمهوری در مصلای قدس شهر قم برگزار خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سفر به قم با آیات نوری همدانی و سبحانی از مراجع تقلید و سیدمحمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) دیدار و گفت‌وگو کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.