سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح حمایت ماندگار با مشارکت اعضای داوطلب جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: ۱۲۸ نفر از کارکنان و اعضای داوطلب این جمعیت در اردیبهشت ماه در قالب طرح حمایت ماندگار اقدام به اهدای خون خود به نیازمندان کردند.

روابط عمومی جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان ؛ علیرضا میربهاءالدین  گفت : اهدای خون از جمله اقدامات خداپسندانه‌ای ست که همواره مورد توجه این جمعیت بوده و با اجرای طرح حمایت ماندگار با توجه به نیاز مبرم به واحد‌های خونی اعلام شده از سوی سازمان انتقال خون در سطح استان؛ اعضای داوطلب این جمعیت در این امر مشارکت داشته اند.

او گفت : داوطلبان هلال احمر در راستای ارائه خدمات بشر دوستانه و نیز حفظ سلامت انسان‌های بیمار و نیازمند، خون خود را به نیازمندان اهدا کردند تا با فرهنگ‌سازی مناسب، سایر اقشار جامعه را نیز به این امر خداپسندانه ترغیب کنند.

او گفت: یکی از اصول جمعیت هلال احمر تسکین آلام بشری است که می‌توان گفت اقدامات سازمان انتقال خون در جهت تامین نیاز خونی بیماران در راستا و همسو با این وظیفه انسانی جمعیت هلال احمر است و تامین داوطلبانه خون سالم و فرآورده‌های خونی برای بیماران نیازمند یکی از برنامه‌های اصلی و راهبردی این جمعیت می‌باشد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.