سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام خبر داد

حمایت خانواده‌های شهدای ارتش تهران از یکصد خانواده دارای فرزند یتیم در ایلام

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام از حمایت خانواده‌های شهدای ارتش تهران از یکصد خانواده دارای فرزند یتیم در ایلام در قالب پویش شهید مهربان من خبر داد.

 به گفته آقای رضا طاهری کمیته امداد استان ایلام در راستای رفع مشکلات مددجویان و نیازمندان این استان از مشارکت افراد خیر و نیکوکار و موسسات خیریه و عام المنفعه استقبال می‌کند.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام در دیدار با رئیس هیئت عامل مرکز ملی نیکوکاری یادگاران شهداء استان تهران گفت:  ایلام از استان‌های با محرومیت‌ها و میزان بالای توسعه نیافتگی در بین دیگر استان‌های کشور است.

او گفت: برای کاستن از محرومیت‌های این استان و کمک به محرومین استان نیازمند مشارکت بیشتر افراد و موسسات خیریه و کمک رسان هستیم.

قلیچ خانی رئیس هیئت عامل مرکز نیکوکاری یادگاران شهداء تهران نیز در این دیدار گفت: خدمات ما به نیازمندان استان ایلام و ایتام این استان از سال گذشته در قالب برنامه شهید مهربان من و حمایت از ایتام استان به نیابت از شهداء آغاز شده است.

او گفت: در قالب این برنامه هم اکنون یکصد خانواده که دارای فرزندان یتیم و با سرپرست زن هستند مورد حمایت این مرکز نیکوکاری و خیرین زیرمجموعه آن که عمدتاً خانواده‌های شهدای ارتش در تهران هستند قرار گرفته اند.

در جریان سفر قلیچ خانی به استان ایلام و در بازدید از خانواده‌های نیازمند مورد حمایت  یکصد سبد کالایی به ارزش بیش از یکصد میلیون تومان بین این خانواده‌ها توزیع شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.