سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو هیأت مدیره سازمان منطقه آزاد اروند:

بودجه سازمان منطقه آزاد اروند با شهرداری آبادان برابر است

آقای خانی گفت : بودجه سازمان منطقه آزاد اروند با شهرداری آبادان برابر است و طبیعی است که نتواند پاسخگوی همه مشکلات منطقه باشد.

علی خانی، عضو هیأت مدیره سازمان منطقه آزاد اروند گفت: بودجه محقق سازمان منطقه آزاد اروند، برابر و هم‌ردیف با بودجه شهرداری آبادان است با این تفاوت که شهرداری آبادان وظایف محول و جغرافیای مشخصی دارد، اما سازمان منطقه آزاد اروند باید هر ۲ شهر آبادان و خرمشهر را با به همراه حاشیه‌های آن‌ها از نظر معضلات و کمبود‌ها پوشش دهد و طبیعی است که نمی‌تواند پاسخگوی این حجم از مشکلات باشد.

او بر خودگردان بودن سازمان منطقه آزاد اروند از نظر منابع مالی تاکید کرد و گفت: این سازمان از بودجه‌های ملی، استانی و سایر ردیف‌های اعتباری بهره‌مند نیست و بنابراین ناچار است تا بر اساس میزان درآمد‌های خود اعتباری را تخصیص و تامین کند و بر اساس آن نیز پروژه تعریف کند.

این مسئول گفت: این سازمان در پروژه‌های عمرانی آبادان و خرمشهر تنها به عنوان حامی و پشتیبان است، ولی شهرداری‌ها به عنوان مجری سازمان نیستند و این این موضوع صحت ندارد.

به گفته او بر اساس پیگیری ها و نشست هایی با شهرداران و اعضای شورای شهر آبادان و خرمشهر بنا بر این شد که شهرداران ۲ شهر برنامه‌های خود را ارائه، درآمدهای خود را اعلام و پروژه‌های مدنظر را تعریف کنند تا سازمان منطقه آزاد اروند بتواند از این طریق حمایت لازم را انجام دهد‌.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.