سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سجادی:

فدراسیون ها درباره انتخابات کمیته ملی المپیک به ما اعتماد کنند/ از صالحی امیری ممنونم

وزیر ورزش و جوانان از فدراسیون ها خواست تا در موضوع انتخابات کمیته ملی المپیک به وزارت ورزش اعتماد کنند.

سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان با حضور در نشست مشترک روسای فدراسیون‌های ورزشی، به بررسی مشکلات وجود و وضعیت ورزش کشور پرداخت.

سجادی درخصوص انتخابات کمیته ملی المپیک نیز گفت: نباید روسای فدراسیون‌ها وارد موارد حاشیه‌ای شوند و بهتر است به وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک اعتماد کنند. از تمام تلاش ها و زحماتی که صالحی امیری برای ورزش کشور کشیدند ممنونیم.

صالحی امیری  رئیس کمیته ملی المپیک روژ کذشته درباره انتخابات کمیته ملی المپیک گفته بود برای برقراری ثبات در کمیته ملی المپیک یه دنبال برگزاری هرچه سریعتر انتخابات هستیم.

هیات اجرایی در جلسه قبل تصمیم گرفت که با برگزاری مجمع فوق العاده دو پیشنهاد برگزاری انتخابات در ۲۰ تیر و دیگری در ۳۰ مرداد را پیشنهاد کرده است.

گام دوم انقلاب را بردارید

وزیر ورزش و جوانان گفت: از فدراسیون‌ها میخواهیم برای تبیین بیانیه گام دوم انقلاب تلاش کنند.

در بیانیه گام دوم انقلاب که توسط رهبر تبیین شده یکی از مباحث اصلی مربوط به حوزه جوانان است و حالا وزیر ورزش برای عملی شدن این بیانیه از فدراسیون ها کمک خواسته است.

به جای انتقاد وارد گود شوید

سجادی همچنین بر مشارکت همگانی و ارائه راهکار به حای انتقاد صرف، برای رفع مشکلات ورزش در کشور تاکید کرد و از فدراسیون ها خواست اجازه ندهند میان آن ها و هیئت های استانی فاصله ای ایجاد شود. 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.