سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در شورای عالی هماهنگی اقتصادی تصویب شد؛

ارائه تسهیلات تأمین مالی فعالان اقتصادی حوزه نهاده‌های دامی

در جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، ارائه تسهیلات برای تأمین مالی و سرمایه در گردش فعالان اقتصادی حوزه نهاده‌های دامی و طیور به تصویب رسید.

بر مبنای این مصوبه بانک کشاورزی منابع لازم برای سرمایه در گردش بخش تامین نهاده‌های کشاورزی را از طریق وصول طلب خود از دولت تأمین خواهد کرد.

در این جلسه همچنین با تصویب سران قوا مقرر شد به منظور مدیریت بهتر وجوه دولت نزد بانک مرکزی و جلوگیری از افزایش پایه پولی، الزامات اجرایی این روش مدیریت بهینه مالی در اختیار دولت قرار گیرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۷:۲۱ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
دادن تسهیلات به وارد کنندگان نهاده های دامی نه که هنر نیست بلکه باعث نابودی دام پروری و آبزی پروری و معیشت کشاورزان و وابستگی کشور و فشار به کل ملت در تامین گوشت سفید و قرمز است .چرا دولت به تامین نهاده در داخل کشور ورود نمی کند خود یک سئوال جدی است ودولتها بیشتر به فکر زایش مافیا هستند تا استقلال اقتصادی
ناشناس
۰۶:۵۱ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
بسم الله الرحمن الرحیم

شروع رانت
کاربر
۰۵:۳۶ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
دوباره همان آش وهمان کاسه ارز دولتی میدن به یه عده مفت خور اونا هم میخورن و میبرن بعدشم به ریش مردم میخندن.نمیدونم کی مسئولین ما میخان یه تصمیم عقلائی بگیرن
دامدار
۰۰:۴۲ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
فعالان حوزه نهاده های دامی همونایی بودن که ارز 4200 گرفتن ولی نهاده وارد نکردن حالا.اینا کی هستن دولت میخواد ازشون دلجوی میکنه.
ناشناس
۰۰:۲۷ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
واردات نهاده های دامی نباید توسط بخش خصوصی صورت بگیرد بلکه باید مستقیم توسط دولت انجام شود و بین دامداران مستقیم توزیع گردد در غیر اینصورت فساد زیادی در آن وجود دارد.