سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام خبر داد

اجرای طرح‌های جامع آبرسانی در ایلام

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام از اجرای طرح‌های جامع آبرسانی در مقاطع زمانی کوتاه مدت، میان مدت و دراز مدت به منظور تامین فشار مناسب آب شرب شهر ایلام خبر داد.

پرویز ناصری در دیدار با فرماندار شهرستان ایلام، ضمن ارائه اهم فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه تامین آب آشامیدنی مشترکین در شهر و روستا‌های تحت پوشش گفت: برای تامین فشار مناسب آب شرب شهر ایلام، طرح‌های جامع آبرسانی در مقاطع زمانی کوتاه مدت، میان مدت و دراز مدت تعریف و درحال اجرا است.

او گفت: با توجه به خشکسالی‌های اخیر و مشکلات آبی در استان مخصوصاً شهر ایلام، اقداماتی از قبیل تعمیر و بازسازی پمپ‌ها، شناور‌ها و ایستگاه‌های پمپاژ آب به‌عمل آمده است و با ایجاد تأسیسات جدید در پایاب سد ایلام، میزان استحصال و ذخیره سازی آب از سد ایلام افزایش خواهد یافت.

او بیان کرد: از آنجائی که امسال شرایط آبی استان دشوارتر از سال‌های قبل است، انتظار می‌رود همه شهروندان، مسئولین، اصحاب رسانه و.. در مصرف آب حساسیت به خرج داده و در این زمینه همه مسئول باشیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گفت: فرسودگی شبکه آب در سطح شهر ایلام یکی از مسائل و مشکلات پیش رو این شرکت است که هر سال با توجه به اعتبارات موجود نسبت به اصلاح و بهسازی بخش‌هایی از آن اقدام می‌شود، اما این امر کافی نیست که برای اصلاح و بهسازی آن نیازمند توجه بیش از پیش فرمانداری به این مسئله هستیم.

او با اشاره به هزینه سنگین تامین آب شرب شهروندان در شهر ایلام، خواستار جداسازی شبکه آب فضای سبز این شهر از آب شرب شد.

در ادامه فرماندار ایلام، تعامل بین دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان را ضروری دانست و گفت: با توجه به حساسیت و تمرکز جمعیت و همچنین حوزه صنعت در شهرستان ایلام لذا می‌طلبد که توجه بیشتری به مسئله آب شود.

عبدالصاحب نادری با بیان اینکه مطالبه گری مردم و عدالت در توزیع آب باید مد نظر قرارگیرد به مشکل ریزگرد‌ها اشاره کرد و گفت: وجود ریزگرد‌ها مشکل مضاعفی در خصوص مصرف بی رویه آب بوجود آورده است.

برچسب ها: آبرسانی ، طرح عمرانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.