سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف بیش از ۱۵۰ تن کالای مصرفی احتکاری در البرز

معاون اجرایی اداره کل تعزیرات حکومتی البرز از کشف بیش از ۱۵۰ تن کالای اساسی مصرفی احتکار شده در چند روز اخیر در این استان، خبرداد.

آقای سعید نوراللهی گفت: از مجموع کالا‌های کشف شده در یک هفته اخیر ۹۴ تن شکر بوده که ۸۴ تن آن مربوط به مصارف صنفی و صنعتی و ۱۰ تن دیگر مربوط به مصرف خانگی بوده است.

او گفت: در این مدت ۲۰ تن روغن خوراکی، ۳۶ تن آرد یارانه‌ای، ۲۸ کارتن ماکارونی و ۶۰۰ کیلوگرم برنج احتکار شده نیز از کشفیات چند روز اخیر در استان است.

آقای نوراللهی می گوید: برای رسیدگی به تخلفات واحد‌های صنفی، طبق اصلاحیه آئین نامه سازمان تعزیرات حکومتی در تخلفات احتکار، گرانفروشی، کم فروشی، تقلب، عدم درج قیمت و عدم صدور فاکتور دیگر نیازی به احضار متهم و حضور وی در شعبه رسیدگی کننده نبوده و شعبه مبادرت به صدور رای می‌کند.

اوگفت: اجرای طرح ویژه نظارت بر نظارت بر واحد‌ها تولیدی و صنوف از هفته گذشته با محوریت احتکار کالا‌های ضروری در استان البرز اجرایی شده و با هرگونه تخلف صنفی برخورد می‌شود.

به گفته معاون اجرایی اداره کل تعزیرات حکومتی البرز مردم درصورت مشاهده هرگونه تخلف می‌توانند گزارش‌های خود را از طریق سامانه ۱۳۵.ir برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی این استان ارائه دهند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.