آقای فاطمی امین گفت: سیستم ۱۲۴ کاملا یکپارچه است یعنی زمانی که تماس گرفته میشود پاسخگو آن را ثبت میکند و وارد سامانهای به نام سیمبا میشود که در نهایت به سازمان تعزیرات ارسال میشود و روند کاملا الکترونیکی است.
وزیر صمت میگوید: از هفته آینده برگههای نظارت مردمی در ورودی مغازه درج می شود که شهروندان می تواند با استفاده از آن شکایات و نظرات خود را اعلام کنند.
به گفته فاطمی امین با نرم افزار «صمت من» که در روزهای آینده اعلام می شود، شهروندان میتوانند گزارشات خود را به طور مستقیم اعلام کنند.
در این نرم افزار علاوه بر گزارشگیری رتبه های واحد صنفی نشان داده میشود که اگر قبلا تخلفی داشته است مشخص میشود. این موضوع هم خود کنترلی و نظارت را بر واحدهای صنفی گسترده میکند.
راه ارتباطی ۱۲۴ که قبلا حدود ۷ دقیقه برای برقراری ارتباط طول میکشید، اکنون به کمتر از یک دقیقه رسیده است.
1- اول همه جانبه بررسی تا نقاط ضعف کمترین حالت ممکن بشه ...
2- کامل اجرا بشه ...
3- نظارت بر روند اجرا و نحوه ی مدیریت مدیران رده ی میانی به پایین صورت بگیره ...
4- نقایص در اسرع وفت اصلاح و رفع بشه نه نمایشی ...
5- تکرار مورد 3 و 4
همین خودرو خودش حداقل پنجاه درصد نارضایتی ها هست