سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام مطرح کرد

صنعت گردشگری راهی موثر در جهت اشتغال زایی

معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام گفت: بسیاری از کشور‌ها بر بحث گردشگری متمرکز شده اند و ما نیز باید در زمینه زیرساخت‌های گردشگری و خدمات به گردشگران اقدامات لازم را داشته باشیم.

 محمد سبحان حسنی در مراسم روز جهانی موزه و تجلیل از فعالین عرصه میراث فرهنگی با تاکید بر برنامه ریزی برای مرمت آثار باستانی گفت: معرفی آثار باستانی و تسهیل و ایجاد امکاناتی برای بازدید عموم خصوصا دانش آموزان و دانشجویان از اقداماتی است که میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری می‌بایست در دستور کار قرار دهد.

او بر صنعت گردشگری به عنوان یکی از بهترین راه‌ها برای اشتغال زایی اشاره کرد و گفت: بسیاری از کشور‌ها بر بحث گردشگری متمرکز شده اند و ما نیز باید در زمینه زیرساخت‌های گردشگری و خدمات به گردشگران اقدامات لازم را داشته باشیم.

حسنی خواستار حمایت از صنایع دستی شد و گفت: صنایع دستی نشان دهنده خلاقیت و پشتکار مردم استان در گذشته بوده است و باید ادامه یابد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام همچنین در راستای معرفی آثار باستانی استان پیشنهاد کرد برای بازدید دانشجویان و دانش آموزان استان از آثار باستانی استان پیش قدم شود که در معرفی آثار و تاثیرات آن بر فرهنگ جامعه موثر باشد.

او گفت: باید بتوانیم با جذب بخش خصوصی در بحث نمایشگاه‌های دائمی برنامه ریزی کنیم که این مهم می‌تواند معرف استان باشد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.