سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیش از ۱۶۰ تن اقلام غذایی احتکاری در آذربایجان‌غربی کشف شد

رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: ۱۲ تن و ۵۰۰ کیلوگرم روغن نباتی در شاهین دژ و ۱۵۰ تن گندم احتکار شده در شهرستان شوط کشف و ضبط شد.

ناصر عتباتی گفت: حسب دستور صادره در روز‌های قبل به روسا و دادستان‌های استان مبنی بر پایش بازار ارزاق عمومی مردم و مراقبت و جلوگیری از هرگونه تخلف و گرانفروشی اقدامات خوبی در سطح استان انجام شده است.

عتباتی می گوید: در روز‌های نخستین اجرای پایش بازار این مقدار روغن نباتی احتکار شده در چندین محل شهرستان شاهین‌دژ و گندم در شهرستان شوط کشف گردید.

رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: برای افراد متخلف پرونده تخلف تشکیل و درخصوص اقلام کشف شده هم برابر مقررات اقدامات لازم اعمال شد.

عتباتی گفت: در مقابل هر گونه تخلف و اختلال در بازار برخورد قاطع به عمل خواهد آمد و همه کسبه و تجار دراوضاع خاصی که بر بازار حاکم است در کنار مردم و با آن‌ها باشند نه اینکه با تخلفاتی ناشایست و غیرقانونی موجب بی رونق شدن بازار و مشکل در تهیه ارزاق عمومی مردم شوند.

رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی می گوید: مردم به مقدار مصرف خود در تهیه اقلام مورد نیاز عمل کنند و از انباشت اقلام و وسایل در خانه‌های خود خودداری کنند تا همه مردم بتوانند بطور یکسان به ارزاق مورد نیاز دسترسی داشته باشند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.