سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف انبار‌های احتکار در آذرشهر و مرند

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از کشف دو انبار احتکار کالا در شهرستان‌های آذرشهر و مرند خبر داد.

سردار  محمدی جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از کشف ۲۸ هزار و ۲۰۰ کیلوگرم شکر احتکار شده در شهرستان آذرشهر خبر داد.
  در راستای مبارزه با کالای قاچاق و ورود محموله‌های فاقد مجوز و توزیع خارج از شبکه، ماموران پلیس آگاهی شهرستان آذرشهر از محل نگهداری و دپو مقادیر زیادی شکرخارج از شبکه توزیع مطلع شده و موضوع را در دستور کار قرار دادند.

 ماموران ضمن شناسایی محل و پس از هماهنگی قضایی، در بازرسی از انبار شناسایی شده مقدار ۲۸ تن و ۲۵۰ کیلوگرم شکر خارج از شبکه توزیع به منظور احتکار را کشف کردند که ارزش کالای کشف شده ۲ میلیارد ریال برآورد شد.

سرهنگ جلیلیان فرمانده انتظامی مرند هم گفت: در راستای برخورد با مخلان نظام اقتصادی، ماموران پلیس آگاهی، امنیت عمومی، عوامل اطلاعات سپاه به همراه نماینده اداره صمت شهرستان مرند با اقدامات اطلاعاتی از احتکار انواع مواد غذایی در یک منزل مسکونی مطلع شدند.

 در بازرسی انجام شده ۲ هزار و ۳۳۰ کیلوگرم برنج ایرانی، ۳۴۵ کیلوگرم کشمش، ۳۶۰ کیلوگرم لپه، ۳۰۰ کیلوگرم لوبیا و ۳۷۵ کیلوگرم پنیر ایرانی احتکار شده کشف شد که کارشناسان ارزش آن را ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.