سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیام تبریک استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت روز روابط عمومی

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: اصحاب رسانه، متولیان اطلاع‌ رسانی و دست اندرکاران خبر، روابط عمومی و ارتباطات پیشگامان عرصه توسعه در رسیدن به اهداف بزرگ هستند.

در پیام سید علی احمدزاده آمده است: بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب روابط عمومی بهترین نمایانگر اوضاع سازمان‌ ها و منعکس کننده مسائل درونی آن است.

او می گوید: همواره اطلاع رسانی پایه حقیقی حرکت ساختارمند و مردم پایه و ریل پیش برنده اهداف طراحی شده مبتنی بر شفافیت و متأثر از آرا و نظرات مردمی است.

استاندار گفت: هیچ تشکیلات، جامعه و مجموعه ای نمی تواند با نادیده گرفتن این اصل مترقی یعنی آگاهی بخشی و اطلاع رسانی گام‌ های استوار و سرنوشت ساز بردارد.

به گفته احمد زاده، ارتقای ارتباطات امروزه در بستر دنیای نوین و همراه و همگام با رشد و توسعه فناوری در ابعاد متعدد و ترقی چشمگیر ساحت علم و دانش گویای اهمیت این مسأله و توجه به ضرورت اجتناب ناپذیر رسانه و گسترش و برنامه ریزی برای رونق تمام بعدی آن است.

او گفت: فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی را به اهالی پرتلاش و خوشنام این عرصه، خبرنگاران، صاحبان رسانه، مدیران و چرخانندگان خبرگزاری ‌ها، مطبوعات، سایت‌ های خبری، فعالان رسانه ای، مدیران و کارکنان روابط عمومی دستگاه های اجرایی، صداوسیما و کمک کنندگان به امر اطلاع رسانی تبریک و شادباش عرض می‌ کنم.

احمد زاده می گوید: در ایام جهاد تبیین و محوریت بیانیه گام دوم، در سال تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین و روزهای آغازین طرح مردمی‌ سازی و توزیع عادلانه یارانه ‌ها در دولت ایران قوی فرهیختگان رسانه، اطلاع رسانی و روابط عمومی را به کمک طلبیده و خواهان همراهی مؤثر و سازنده همگی شما هستم.

در پایان این پیام آمده است: به روح مطهر شهدای والامقام رسانه درود می فرستم و توفیق روزافزون همگی شما امیدآفرینان جامعه را از خداوند متعال خواهانم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.