سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بی توجهی به جلو، مهمترین عامل تصادفات در قزوین

جانشین پلیس راه استان قزوین گفت: بی‌توجهی به جلو، مهمترین عامل تصادفات در آزادراه‌ها و جاده‌های استان است که متاسفانه به حادثه‌های دلخراش و مرگ شهروندان و رانندگان منجر می‌شود.

سرهنگ حسین تقی خانی گفت: طبق ماده ۱۸۰ قانون راهنمایی و رانندگی، رانندگان مکلف هستند در هنگام رانندگی به طور کامل به جلو توجه داشته باشند.

 طبق این قانون از رانندگان درخواست داریم در هنگام رانندگی کلیه حواس خود را به جلو معطوف داشته باشند و از استفاده از تلفن همراه، خوردن و آشامیدن و استعمال دخانیات که حواس راننده را پرت می‌کند خودداری کنند.

 با توجه به طولانی شدن روز‌ها و گرم شدن هوا در ساعاتی خاص امکان خستگی و خواب آلودگی رانندگان وجود دارد بنابراین از آن‌ها درخواست داریم بعد از ۲ ساعت رانندگی، ۱۵ دقیقه در اولین توقفگاه یا مجتمع خدمات رفاهی استراحت کنند.

 متاسفانه دیروز ساعت ۱۶ و ۴۵ دقیقه در کیلومتر ۵۲ مسیر شمالی قزوین- زنجان یک دستگاه خودروی پراید با یک دستگاه بنز برخورد کرد که راننده جوان و ۳۴ ساله آن بر اثر شدت ضربه در محل حادثه فوت کرد.

 علت این حادثه از سوی کارشناسان، بی توجهی به جلو راننده پراید تشخیص داده شد که امیدواریم بعد از این با رعایت دقیق مقررات و قوانین راهنمایی و رانندگی و توجه به جلو شاهد وقوع چنین حوادث تلخ و ناخوشایندی نباشیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.