سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بررسی مشکلات آبرسانی هفتیان به روستا‌های تفرش

در جلسه‌ای با حضور مسئولان مربوطه وضعیت آبرسانی هفتیان به روستا‌های تفرش و مشکلات پیش رو بررسی شد.

جلسه بررسی مشکلات  طرح آبرسانی چشمه هفتیان به روستا‌های شهرستان تفرش و مشکلات پیش رو با حضور مسئولین استانی و شهرستانی در شهر تفرش برگزار شد.

در این جلسه مقرر شد ۵ ایستگاه پمپاژ تا آخر مرداد تامین شده و با قید فوریت آبرسانی به روستا‌ها از طریق لوله کشی انجام شود.

مقرر شد تا چند روز آینده با توجه به نوع طرح اجرایی وضعیت برقرسانی و انتخاب احداث شبکه جدید و یا توسعه شبکه فعلی مشخص شود.

مصوب شد برای شهرک نوبهار ۶ مگا وات برق به مدار اضافه شود و این مسیر دو مداره شود.

حاج علی بیگی فرماندار تفرش در این جلسه گفت: ۴ تیر برق در مسیر تا ۱۰ خرداد انجام شود  و بودجه آن از اعتبارات سال ۱۴۰۱ تامین شود.

در پایان این جلسه از زحمات صادقی رئیس آب منطقه‌ای تفرش با اهدا لوح تقدیر گردید.

ابتدای آبانماه سال گذشته طرح اضطراری و موقت آبرسانی هفتیان به تفرش با حجم ۳۵ لیتر بر ثانیه به بهره برداری رسید که با اجرای طرح اصلی این میزان به طرح ۱۰۰ لیتر بر ثانیه خواهد رسید.

برای تکمیل طرح آبرسانی هفتیان نیاز به ۸۰ میلیارد تومان بودجه است که در صورت نبود بودجه هزینه آن به ۱۶۰ میلیارد تومان می‌رسد.

سال گذشته آبرسانی بهینه به ۱۲ روستای مسیر انجام شده و ۱۴ روستا باقی مانده اند و در حال حاضر آب روستای محمد آباد مشکل تامین برق دستگاه پمپاژ دارد و در قسمت کوهپناه که امکان زدن چاه میسر نیست مشکل کمبود آب وجود دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.