سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اتمام طرح نورپردازی قبور شهدای دارالرحمه شیراز

رییس سازمان مدیریت آرامستان‌ها شهرداری شیراز از طرح نورپردازی گلزار شهدای دارالرحمه‌ی شیراز برای اولین بار به مساحت ۱۶۸۷۳ مترمربع خبر داد.

غلامرضا شریف گفت: توجه به ابعاد مختلف معنوی شهید و شهادت و مسئله فرهنگ ایثار، پشتوانه نظام جمهوری اسلامی ایران است و انقلاب اسلامی با داشتن چنین پشتوانه‎ای در هشت سال دفاع مقدس پیروز شد و اکنون ایران اسلامی به عنوان الگو و اسوه‎ای برای سایر کشور‌های جهان شده است.

او گفت: عزت، اقتدار، سربلندی و آزادگی انقلاب اسلامی ایران مدیون خون شهداست وشهدا متعلق به تمامی مردم ایران وهمه اقشار هستند.

رییس سازمان مدیریت آرامستان‌ها شهرداری شیراز گفت: فعالیت در راستای ترویج فرهنگ شهدا و ایثار سرمایه گذاری است.

او گفت: باید بهترین فعالیت‌ها و هزینه‌ها در این زمینه انجام شود و تاثیر شهدا در زندگی فردی و اجتماعی مردم باید نیازسنجی شود، و ارائه تاثیرات و نقش شهدا در زندگی افراد از مهمترین اهداف این فعالیت فرهنگی بوده که برای تمام آحاد جامعه پیام دارد.

شریف گفت: گلزار شهدای دارالرحمه شیراز حدود ۱۶۸۷۳ متر مربع مساحت دارد که طرح نورپردازی و عملیات بهسازی ورفع اشکالات روشنایی گلزار شهدا توسط نیرو‌های واحد اجرائی مدیریت آرامستان‌ها انجام شده وبه اتمام رسیده است.

او گفت: پیکر پاک و مطهر بالغ بر ۴۳۰۰ شهید در گلزار شهدای شهر شیراز مدفون است.

شریف گفت: باید از خداوند بخواهیم قدرت درک شهدا را به ما بدهد، روزگاری جوانان این مرز و بوم، برای دفاع از ارزش‌های اسلامی و انسانی بدون هیچ توقع مادی جان خود را تقدیم کردند و ما باید ادامه‌دهنده راه آن‌ها باشیم.

او گفت: نباید مادران و همسران شهدای مدافعان حرم را فراموش کنیم چرا که امنیتی که اکنون شاهد آن هستیم از برکت خون شهدای مظلوم مدافع حرم است.

رییس سازمان مدیریت آرامستان‌ها شهرداری شیراز گفت: نسل جوان باید از سوابق شهدا آگاهی کافی داشته باشند و بدانند که نسل دوران دفاع مقدس در تاریخ جاودانه خواهند ماند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.