سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تمجید کنفدراسیون والیبال آسیا از تیم‌های شهداب و پیکان ایران

کنفدراسیون والیبال آسیا به دنبال سومین پیروزی متوالی تیم‌های والیبال پیکان و شهداب ایران در رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های آسیا، به تمجید از این ۲ تیم پرداخت.

در سومین بازی از رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا که به میزبانی تهران برگزار می‌شود، تیم‌های پیکان تهران و مقاومت شهداب یزد به ترتیب برابر ناخون راتچاسیما تایلند و تاراز قزاقستان به پیروزی رسیدند.

صفحه توییتر کنفدراسیون والیبال آسیا در واکنش به پیروزی های متوالی نمایندگان کشورمان از سلطه شهداب بر گروه B نوشت و پیکان را رام نشدنی توصیف کرد.

این رسانه نوشت، مقاومت شهداب یزد گروه B مسابقات قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا ۲۰۲۲را با ۳ پیروزی پیاپی تحت سلطه خود درآورد، از جمله آخرین مسابقه مقدماتی روز دوشنبه برابر تاراز قزاقستان که با پیروزی ۳ بر یک (۲۵ بر ۱۶، ۲۵ بر ۲۱، ۲۲ بر ۲۵ و ۲۵ بر ۱۷) به سود تیم ایران به پایان رسید.

صفحه توییتر کنفدراسیون والیبال آسیا درباره پیکان نیز نوشت، پیکان میزبان با پیروزی ۳ بر یک برابر ناخون راتچاسیما تایلند هواداران را شاد کرد.

پیکان رام نشدنی روز دوشنبه در ورزشگاه سرپوشیده آزادی در نبردی درماتیک در ۴ دست با امتیاز‌های ۲۵ بر ۲۳، ۲۳ بر ۲۵،۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۱۳ بر تیم قدرتمند ناخون راتچاسیما تایلند غلبه کرد تا در گروه A مسابقات قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا ۲۰۲۲ به سومین پیروزی متوالی خود دست یابد.


بیشتر بخوانید


 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.