سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری کنگره ملی چهار هزار شهید روحانی همزمان با سراسر کشور در اردبیل

نماینده ولی فقیه در سپاه استان اردبیل گفت: کنگره ملی چهار هزار شهید روحانی کشور، همزمان با سراسر کشور در اردبیل برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام میثم فیاضی گفت: این کنگره عظیم با مشارکت خانواده‌های شهدا، جانبازان، ایثارگران، رزمندگان و روحانیون به صورت باشکوه برگزار خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با اشاره به نقش روحانیون در پیروزی انقلاب اسلامی می گوید: طلاب و روحانیون علاوه بر نقش آفرینی در پیروزی انقلاب اسلامی، در تداوم آن نیز نقش پررنگی داشتند و با حضور خود در صحنه‌های مختلف وظیفه و دین خود را به خوبی به انقلاب اسلامی ادا کردند.

به گفته او، شهدا نزدیکترین افراد به ذات احدیت بوده و ما برای شفاعت در آن دنیا نیازمند شهدا هستیم.

حجت‌الاسلام میثم فیاضی می گوید: شهدا و رزمندگان اسلام با دستان خالی هشت سال در مقابل تمامی دشمنان انقلاب اسلامی غریبانه جنگیدند و در آخر با شکست همه آنها جهانیان را مات و مبهوت کردند.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: تا وقتی که روحیه ایثار و شهادت در جامعه ساری و جاری باشد، شکست معنا و مفهوم نخواهد داشت.

حجت‌الاسلام فیاضی می گوید: انقلاب و نظام اسلامی متعلق به قشر خاصی نیست، بلکه متعلق به همه آحاد مردم ایران است و هرکس به قدر وسع و توانایی خود در پیروزی و تداوم آن سهم دارد.

او با بیان اینکه امروز روحانیت مظلوم واقع شده و به هیچ قشری در جامعه به اندازه طلاب ظلم نشده است، گفت: قشر روحانی و طلاب نسبت به جمعیت خود بیشترین شهدا را تقدیم انقلاب و نظام اسلامی کرده است.

 به گفته فیاضی، استان اردبیل تاکنون ۳۸ شهید روحانی تقدیم انقلاب و نظام اسلامی کرده است.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.