سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استقرار ۱۹ تیم یگان حفاظت منابع طبیعی در جنگل‌های استان اردبیل

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل از استقرار ۱۹ تیم یگان حفاظت منابع طبیعی در جنگل‌های این استان خبر داد.

محمود قلی زاده گفت: با توجه به گرم شدن هوا و احتمال حریق در مراتع و جنگل‌ها، نیروهای حفاظت منابع طبیعی استان با تجهیزات و امکانات لازم در حالت آماده باش هستند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل می گوید: علاوه بر آماده باش نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی، دیگر نیروهای اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان نیز گروه بندی شده‌اند تا در مواقع نیاز و بحران حریق وارد عمل شوند.

او با بیان اینکه نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان بصورت شبانه‌روزی و با کنترل گلوگاه‌های قاچاق با متخلفان برخورد جدی خواهند کرد، گفت: حفاظت از منابع طبیعی و تلاش برای مبارزه با قاچاق چوب‌آلات جنگلی وظیفه‌ همگانی بوده و انتظار می‌رود در این زمینه مردم همکاری و مشارکت لازم را داشته باشند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل می گوید: برای اطفای آتش سوزی‌های احتمالی نیز تمهیدات لازم در نظر گرفته شده است که در صورت بروز هرگونه آتش‌سوزی در جنگل‌ها و مراتع استان در اسرع وقت نسبت به اطفاء حریق و جلوگیری از گسترش خسارت‌های احتمالی اقدام شود.

او از مردم و دوستداران طبیعت خواست در صورت مشاهده تخریب منابع طبیعی و قاچاق هر گونه فرآورده‌های جنگلی و مرتعی توسط افراد سودجو و فرصت‌طلب مراتب را به شماره تلفن رایگان ۱۵۰۴و ۱۳۹ مرکز فرماندهی یگان حفاظت منابع طبیعی استان اطلاع دهند.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.