سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ماه رمضان امسال۲ هزار و ۸۲۴ نفر به پویش زنجان مهربان پیوستند

مدیرکل صدا وسیمای مرکز زنجان گفت: با مشارکت و اطلاع رسانی گسترده شبکه اشراق ماه رمضان امسال شاهد مشارکت مردم  در طرح محسنین بودیم.

لطیفی گفت: هدف حضرت امام (ره) از تأسیس کمیته امداد تحقق بخشیدن به اهداف والای نظام جمهوری اسلامی در محرومیت زدایی و یاری به مستضعفان بوده که می‌بایست در نیل به این هدف متعالی تلاش وافری انجام داد.

او می گوید: فعالیت‌ها و عملکرد کمیته امداد بر هیچ کس پوشیده نیست و این نهاد بهترین ظرفیت‌ها را برای یاری رساندن به نیازمندان و محرومان دارد.

مدیرکل صداوسیمای مرکز زنجان گفت: مردم زنجان همواره در حوزه کمک‌های مومنانه و رسیدگی به نیازمندان و کار‌های خیرخواهانه پیش قدم هستند.

او می گوید: رسانه استانی از تمام ظرفیت خود برای اطلاع رسانی اقدامات صورت گرفته و همچنین فرهنگ سازی و ترغیب آحاد مردم و خیرین جهت مشارکت در فعالیت‌های کمیته امداد استان استفاده می کند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان هم گفت: آنچه این نهاد انجام می‌دهد بر اساس منافع نظام و هدایت‌های مقام معظم رهبری صورت می‌گیرد.

صالحی می گوید: با مشارکت و اطلاع رسانی گسترده شبکه اشراق ماه رمضان امسال شاهد مشارکت مردم  در طرح محسنین بودیم بطوریکه در قالب پویش زنجان مهربان که به منظور حمایت از فرزندان ایتام ومحسنین تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان دو هزار و ۸۲۴ نفر به پویش زنجان مهربان پیوستند.

به گفته مدیرکل کمیته امداد استان زنجان حامیان جدید همکار با کمیته امداد استان زنجان در این پویش ودر قالب طرح اکرام ایتام ومحسنین، حمایت از سه هزار و ۶۲۰ نفر از فرزندان عزیز ایتام ومحسنین تحت حمایت این نهاد را متقبل شدند.

در پایان این جلسه لوح تقدیر رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کل کشور به مدیرکل صداوسیمای استان اهداء شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.