سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تسریع در رسیدگی به شکایت مالباختگان موج آبی گنبدکاووس

رئیس کل دادگستری گلستان از تسریع در روند رسیدگی به شکایت مالباختگان پرونده موج های آبی گنبدکاووس خبر داد.

حیدر آسیابی در جلسه با شاکیان پرونده موج‌های آبی گنبدکاووس که به منظور نحوه‌ رسیدگی و تعیین تکلیف این پرونده برگزار شد گفت: دی ماه پارسال با موافقت شاکیان با متهم این پرونده که هم اکنون به قید وثیقه آزاد است، یک سال برای تکمیل این طرح فرصت داده شد، اما با گذشت چهار ماه از زمان آزادی، به تعهد خود عمل نکرده و تا کنون اقدام قابل توجهی برای پیشرفت طرح انجام نداده است.

حیدر آسیابی گفت: امروز با درخواست شاکیان ادامه رسیدگی قضایی به پرونده در اسرع وقت در دستور کار قرار گرفت تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن، پرونده رسیدگی و به مرحله اجرای احکام برسد.

رئیس کل دادگستری گلستان و دادستان مرکز استان امروز با مالباختگان پرونده کثیرالشاکی موج آبی گنبدکاووس امروز در سالن جلسات دادگستری این شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

پرونده موج‌های آبی گنبدکاووس با نزدیک به ۳۰۰ شاکی یکی از پرونده‌های کثیرالشاکی استان است که رئیس قوه قضاییه در سفر آذر ماه پارسال خود به استان، اختیارات ویژه به رئیس کل دادگستری گلستان برای تعیین تکلیف این پرونده اعطا کرد.

در این پرونده شاکیان به امید تحویل مغازه در این طرح تفریحی، گردشگری، سهام خریدند، اما پس از گذشت نزدیک به ۹ سال این طرح همچنان نیمه کاره مانده بود.

دی ماه پارسال با توافق مالباختگان به سرمایه گذار یکسال برای تکمیل این طرح فرصت داده شده بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.