سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دومین نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک کردستان برگزار می‌شود

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان گفت: دومین نمایشگاه توانمندی‌های کردستان در صنایع کوچک از فردا با حضور ۷۸ واحد تولیدی در سنندج آغاز به کار می‌کند.

احمد خسروی ظهر امروز در نشستی با خبرنگاران در سنندج گفت: اولین نمایشگاه معرفی بخشی از توانمندی‌های استان کردستان خرداد سال ۹۸ برگزار شد، اما به دلیل شرایط کرونایی بعد از آن تعطیل شد و امسال دومین نمایشگاه مجددا برپا می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان گفت: دومین نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک استان از فردا  تا ۳۰ اردیبهشت به مدت ۵ روز و با حضور ۷۸ تولیدکننده برتر استان در قالب ۱۲۰ غرفه در سنندج برگزار می‌شود.

 او می‌گوید: افتتاحیه این نمایشگاه عصر فردا در سنندج برگزار خواهد شد و اگرچه استقبال زیادی برای حضور در این نمایشگاه وجود داشت اما به دلیل کمبود فضا حضور بیشتر واحد های تولید در این نمایشگاه مقدور نبود.

خسروی گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه حمایت از تولید داخلی و توانمند سازی تولید کنندگان با جذب سرمایه‌گذار است،هم چنین از دیگر وظایف این نمایشگاه ایجاد امیدواری و انگیزه به مردم در زمینه تولید و کارآفرینی جوانان است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کردستان گفت: در این نمایشگاه استانی، صنایع غذایی، شیمیای، سلولزی و بهداشتی و طیف گسترده‌ای از ۵ زون اصلی تولیدی استان حضور دارند.

به گفته او ۲۲ برنامه حمایتی برای حمایت از واحد‌های تولیدی در هر استان برای تمام کشور و برای استان کردستان نیز به مقتضی این برنامه‌ها تعیین شده است.

خسروی می گوید:  شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان از ابتدای امسال در راستای شعار سال حرکت کرده و در این نمایشگاه نیز محوریت با واحد‌های دانش‌بنیان است که ۴ غرفه بصورت رایگان در اختیار ۱۰ شرکت دانش بنیان قرار گرفته و امیدواریم نمایشگاه دوم نیز همانند نمایشگاه اول، منجر به قرارداد با تجار و بازرگانان اقلیم با واحد‌های صنعتی استان شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کردستان  در این نشست گفت: میانگین شهرک‌های صنعتی در کشور ۱۶۵ هکتار است و این در حالی است که میانگین شهرک‌های صنعتی در استان فقط  ۶۵ هکتار بوده و این مستلزم تلاش برای جذب سرمایه‌گذار در استان است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.