سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دادستانی تهران به ارتقاء ایمنی بازار بزرگ ورود کرد

معاون دادستان تهران گفت: با توجه به وضعیت نا‎ایمن بازار تهران، دادستانی این استان به منظور حفظ حقوق عامه به موضوع ورود کرده است.

مرتضی تورک گفت: دادستانی تهران با دعوت از نمایندگان سازمان های مسئول، کارگروه ویژه ارتقاء ایمنی بازار را به منظور دریافت گزارش مستمر از وضعیت و نظارت بر عملکردها تشکیل داده است.

در جلسه با شهردار منطقه ۱۲ تهران، مدیران سازمان آتش نشانی، سازمان پیشگیری و مدیریت بحران استان تهران، شرکت توزیع برق تهران بزرگ، سازمان نظام مهندسی کشور، اتاق اصناف تهران، اداره کل اوقاف و امور خیریه و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران، وضعیت خطرناک بازار بزرگ مورد بررسی قرارگرفت.

او گفت: در این جلسه با اخذ گزارش از تمام دستگاه ها و ادارات حاضر، درباره وضعیت ایمنی بازار و عوامل خطر ساز آن، بر لزوم توجه ویژه و پیگیری مستمر نسبت به اصلاح نقاط آسیب پذیر و خطرساز، تأکید شد.

مقرر شده کارگروه ویژه ارتقاء ایمنی بازار در دادستانی تشکیل شود و در جلسات هفتگی آن بررسی موضوعات خطرناک و پیگیری رفع عوامل خطرساز و اجرای دستورالعمل های ایمنی اعلام شده از سوی سازمان آتش نشانی، مستمر در دستور کار باشد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.